معرفی فیلم و سریال

نقد و معرفی انیمیشن Smiling Friends – تحیّر و تفکّر

به قلم محمد علی‌زاده و سامان کتال

شما را به خواندن مطلب معرفی سریال‌انیمیشن Smiling Friends دعوت می‌کنیم! تا انتهای این مطلب چشمان خود را به ما هدیه دهید! (چه شاعرانه!)

سریال انیمیشنی Smiling Friends یک اثر کوتاه هشت‌قسمتی است که هر اپیزود آن حدود 11 دقیقه است. این سریال مختصّ بزرگسالان تولید شده، بنابراین به درد خواهر و برادر کوچکترتان، فرزندتان، پسردائی‌تان که تازه از شیر گرفته شده، و همچنین نوه‌عمه‌تان که همین چند وقت اخیر یاد گرفته بگه “جیش دارم” نمی‌خورَد!

گول زنک Smiling Friends

سریال Smiling Friends برخلاف عنوانش، دارای لایه‌های تاریک و مضامین عمیق فلسفی و روان‌شناسانه است. اما آیا خنده‌دار هم هست؟ خوشبختانه در راستای عنوانش، به‌شدت خنده‌دار است! به‌قدری که شما از خنده منفجر می‌شوید و به‌حدی خلاقانه است که شما را به وجد می‌آورد. به‌طوری که انگار با یک اثر هنری شاد و مفرح مواجه‌ایم! هر قسمت از این انیمیشن علاوه‌بر جنبه‌ی برجسته‌ی کمدی بودن تلاش می‌کند حرفی برای گفتن و پندی برای ارائه داشته باشد و برای این کار از بهترین روش استفاده می‌کند. درست مثل یک داستان کوتاه کامل و جامع که حق مطلب را ادا می‌کند.

Smiling Friends

زندگی مواری در Smiling Friends

فیلمنامه Smiling Friends به‌شدت قوی است، دیالوگ‌ها عمیق و تأمل‌برانگیز جلوه می‌کنند. همه‌چیز ملموس، واقعی و باورپذیر است. اصل ماجرا به دو دوست به نام‌های پیمپ و چارلی ارتباط دارد که این‌دو شغل‌شان خنداندن افراد افسرده و غمگین است. در این سریال با دنیا و کاراکترهای بسیار عجیب‌وغریب و رنگارنگی طرف هستیم که در نگاه اول همه‌چیز دیوانه‌کننده و مسخره به‌نظر می‌رسد، اما در همان دقایق اول به‌قدری همه‌چیز برای‌تان ملموس می‌شود که انگار خودتان دارید در آن دنیا زندگی می‌کنید!

سریال smiling friends

Smiling Friends مرکز ایده

انیمیشن Smiling Friends ایده‌ی جدید و جذاب و اصیلی دارد. لحن بیان کاراکترها بسیار بامزه و باورپذیر و تکان‌دهنده است. جزئیات خوبی را برای بیننده به نمایش می‌گذارد و برخی صحنه‌ها به‌قدری جذاب‌ هستند که بیننده را وادار می‌کند صحنه را برگردانَد و مجدداً آن را ببیند، چرا که از یکبار دیدنش سیر نمی‌شود. خبر خوب اینکه این سریال انیمیشن تمدید شده و احتمالاً سال آینده باید منتظر فصل دومش باشیم. اگر این سریال را هنوز ندیده‌اید، وقت را تلف نکنید!

مرسی که تا انتهای مطلب را مطالعه کردید. منتظر نظرات شما راجع‌به Smiling Friends هستیم!

شما بگویید کدام فیلم یا سریال را بررسی کنیم!

 

نشریه شهر در پیام رسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام

کانال تلگرام ماصفحه اینستا

 

 

سامان (ادمین نشریه)

مترجم کتاب های فانتزی - عاشق فیلم و سریال و کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا