یادداشتنقد فیلم و سریال

یادداشت: در وصف سریال Peaky Blinders و نقاط عطفش

نویسنده: المیرا پریچهره

در این مطلب به ریز و درشت و واقعیات سریال محبوب و جنجالی Peaky Blinders می پردازیم. لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید!

ابتدا به ساکن:

Peaky Blinders مردانه‌ترین سریالی است که تا به حال تماشا کردم. سریالی در وصف توماس شلبی. می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که عشق تامی، گریس، و کل رابطه‌شان، دیدگاهی کلی از «عاشقانه‌ی کلاسیک بریتانیایی» در بهترین حالت به شما می‌دهد. هر چقدر هم که قدیمی‌ می‌شود، این مجموعه همه‌چیز را از هیجان، جنایی، درام، غم و اندوه و باز کردن ذهن شما در سطحی کاملاً جدید دارد.

0098_PB5_22OCT18RV_PEAKY_NEW

 

زیر پوست…

Peaky Blinders از دیگر سری‌های Gangster متمایز است، زیرا چیزی آرامش‌بخش و صلح‌آمیز در آن وجود دارد. فیلم‌برداری بسیار شگفت‌انگیز است، شما را در تمام مدت علاقه‌مند می‌کند. زیباست زیرا جنایت و قتل تنها موضوع مهم فیلم نیست همچنین درام درجه یک را نشان می دهد و آن را جذاب‌تر می‌کند. این کاملا یک سریال “احساس خوب” است. من خیلی خوشحالم که Peaky Bliders را تماشا کردم، و بعد از تماشای بسیاری از سریال‌های کمدی و کمدی آمریکایی، وقتی چیزی به این شدت و بریتانیایی تماشا می‌کنید، در واقع با شما ارتباط برقرار می‌کند و باعث می‌شود فکر کنید و دیدگاه‌های جدیدی را برایتان باز کند.

پیکی Blinders
 

احساس و غرور

پیکی بلایندرز از آن سریال‌هایی نیست که تماشا کنید تا خوش بگذرانید، خوش بگذرانید و روز بعد آن را فراموش کنید. مثل این است که شما واقعاً به شخصیت ها متصل می شوید و احساس می کنید که آنها چه احساسی دارند. این شما را در اعماق نگه می دارد. داستان برای همیشه با شما خواهد ماند. با حرکت رو به جلو، برای کسانی که به لهجه‌های بریتانیایی و سبک زندگی بریتانیایی علاقه دارند، عاشق این خواهید شد که خط داستان، لهجه‌ها، طرح داستان و فیلمنامه چقدر خوب و زیبا است. همه چیز در مورد آن انگلیسی است. همه چيز. این یکی از بزرگترین عواملی است که در ساختن Peaky Blinders، قابل تماشا، بارها و بارها نقش دارد و باعث می‌شود که کل سریال را به صورت افراطی تماشا کنید.

اگر این سریال را تماشا کرده‌اید، لطفاً نظر خودتان را برای ما بنویسید. سپاس!

منتظر نقد و بررسی‌های جذاب و عالی  از نشریه شهر باشید!

 

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید!

کانال تلگرام ماصفحه اینستا

سامان (ادمین نشریه)

مترجم کتاب های فانتزی - عاشق فیلم و سریال و کتاب

1 دیدگاه

  1. روانشناسی خوبی داشت سریالش، کاراکترها روی هوا طراحی نشده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا