دانلود کتاب
موضوعات داغ

کتاب فرزند ارشد (FirstBorn) اثری از برندون سندرسون

مترجم: مسعود حاجیان

هم اکنون می توانید کتاب بسیار زیبای «فرزند ارشد» را از نویسنده خوش قلم و صاحب سبک ، یعنی آقای برندون سندرسون و با ترجمه ی شیوای مسعود حاجیان از نشریه شهر دانلود کنید!

کوتاه از پیشیشنه ی برندون سندرسون

برندن سَندرسون (به انگلیسی: Brandon Sanderson) (زاده ۱۹ دسامبر، ۱۹۷۵) نویسنده اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر سری مه زاد و دست داشتن برای به اتمام رساندن کتاب خیال‌پردازی حماسی چرخ زمان، نوشته رابرت جوردن بعد از مرگ وی، شناخته شده‌است. در اوت سال ۲۰۱۰، ساندرسون اولین قسمت از مجموعه کتاب‌های ده‌گانه استورم‌لایت آرکایو، با نام طریق شاهان را منتشر کرد.

خلاصه ای کوتاه از کتاب فرزند ارشد:

دینیسِن دستور داد: «گردان‌های هوایی رو تقسیم کنید.» دستورش مستقیما به کاپیتان­های مختلف منتقل شد و ناوگان کوچکش به چهار گروه کوچک­تر تقسیم شد. روبرویش، غارتگران نیز شروع کردند به صف کشیدن، اگرچه درون پوششی که سیارک­ها برایشان فراهم می‌کردند، باقی ماندند.

Firstborn

با توجه به حرکات سفینه‌هایشان، دینیسِن می‌توانست شکل‌گیری استراتژی جنگی آن‌ها را احساس کند. با توجه به دانشی که در طول دروان تحصیل در آکادمی کسب کرده بود، حالا همه‌ی اطلاعات نظامی ثبت شده را بلد بود. خاطرات مربوط به کنفرانس‌ها و کتب درسی در ذهنش می‌چرخید، همینطور تجارب عملی‌ای که در طول چندین سال رهبری نبردهای شبیه‌سازی شده به دست آورده بود، و درنهایت تجارب نبردهای واقعی.

فرزند ارشد

بله، او می‌توانست بفهمد؛ می‌توانست بفهمد که فرماندهان دشمن چه کار می‌کردند، می‌توانست استراتژی آن‌ها را احساس کند و تقریبا می‌دانست که چطور با آن­ها مقابله کند. FirstBorn

دانلود از اینجا

 

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید!

کانال تلگرام ماصفحه اینستا

سامان (ادمین نشریه)

مترجم کتاب های فانتزی - عاشق فیلم و سریال و کتاب

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا